Više ...
 

 
PROČITAJTE INTERVIEW DIREKTORA ICD-a OBJAVLJEN U ČASOPISU
HairStyle News:
 
Interview ...

Naši kupci o nama ...
 

OVDJE MOŽETE
PREUZETI UPUTE ZA RAD
SA BLAGAJNOM

KLIKOM MIŠA NA IKONU POGLEDAJTE UPUTE:
 



 
 
 
OVDJE MOŽETE
PREUZETI NARUDŽBENICU ZA
KOMPJUTERSKU BLAGAJNU

KLIKOM MIŠA NA IKONU
PREUZMITE NARUDŽBENICU:
 
Narudzbenica pdf format ...

Narudžbenica u wordu ....

PDF FORMAT:
ZA ISPRINTATI, ISPUNITI RUKOM
I POSLATI POŠTOM ILI FAKSOM.
 
WORD FORMAT:
ZA ISPUNITI KOMPJUTERSKI
I POSLATI NA E-MAIL

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fiskalna kompjuterska blagajna za frizerske i kozmetičke salone

Zadovoljstvo nam je predstaviti Vam fiskalnu kompjutersku POS blagajnu posebno prilagođenu za potrebe Vašeg posla. Hrvatsko poduzeće  ICD u suradnji sa eminentnim frizerskim i kozmetičkim salonima, razvilo je fiskalnu kompjutersku blagajnu koja je upotpunosti prilagođena potrebama i specifičnostima rada frizerskih i kozmetičkih salona. Razvoj POS blagajne trajao je od 2006. godine, a bazira se na:

- dugogodišnjem domaćem i inozemnom iskustvu salona koji su surađivali u projektu

- dugogodišnjem iskustvu (od 1992) koje ICD ima u informatizaciji poslovanja poduzeća i obrta

- praćenju primjene propisa EU u informatizaciji poslovanja i uvođenju obavezne naplate obavljenih

  usluga putem kompjuterskih POS blagajni za ceh frizera i kozmetičara u susjednoj Sloveniji

 

Sa ulaskom Hrvatske u EU, svi hrvatski frizeri i kozmetičari obavezni su u svom poslovanju koristiti kompjutersku blagajnu za naplatu svojih usluga. Sukladno tome, pripremili smo kompjutersku blagajnu kao proizvod koji u potpunosti zadovoljava sve hrvatske zakonske propise, ali isto tako i sve propise vezane uz članstvo Hrvatske u EU. Prvenstveno se to odnosi na promjene vezane uz zakon o fiskalizaciji. Osim zadovoljena zakonskih propisa vezano uz financijsko poslovanje vaše djelatnosti, vodili smo računa i o tome da program koji radi na POS blagajni sadrži puno drugih opcija koje prate potrebe vašeg poslovanja, kako one koje su direktno vezane uz posao, tako i one koje su vezane uz sporedne, a često neizbježne poslove.

 

Standardna varijanta kompjuterske POS blagajne sastoji se od nekoliko osnovnih komponenti:

 

• PC računalo  -  sastavljeno je od probranih komponenti najpoznatijih svjetskih proizvođača,  posebno konfigurirano i prilagođeno za rad sa svim potrebnim aplikacijama

 

• Operativni sustav  - kao podlogu za rad svim instaliranim aplikacijama, izabrali smo MS Windows 7, koji se do sada pokazao kao najbolji i najpouzdaniji operativni sustav iz palete MS  Windows operativnih sustava. Instaliramo ga u verziji Home ili Pro, ovisno o željama i mogućnostima kupca, odnosno potrebama pojedine instalacije.

 

Program KASA - program za blagajničko poslovanje. Riječ je o proizvodu koji je upotpunosti prilagođen potrebama poslovanja frizerskih i kozmetičkih salona, i glavna je aplikacija koja je instalirana na POS blagajni.

 

• POS printer - služi za ispis maloprodajnih računa i rekapitulacije dnevnog poslovanja. Za osnovnu verziju POS blagajne predvidjeli smo dokazano kvalitetan i dugotrajan matrični printer STAR SP 512. Iznimno po želji kupca može se uz POS blagajnu isporučiti i termalni printer sa rezačem papira. U nemogućnosti  nabave ili posebnoj želji kupca, isporučujemo neki drugi model ili POS printer nekog drugog proizvođača. U koliko ste u mogućnosti, preporučujemo nabavku termalnog printera. O prednostima te vrste printera pročitajte u pojašnjenjima dodatnih opcija.

 

• LCD monitor - standardno u konfiguraciji POS blagajne dolazi i 16", 17" ili 19'' LCD color monitor nekog od vodećih svjetskih proizvođača (LG, Samsung, Philips, AG Neovo, Viewsonic, Cibox, AOC i sl.). Možete odabrati verziju sa ili bez zvučnika.

 

Prilikom konfiguriranja kompjuterske POS blagajne, ideja vodilja bila nam je da  ponudimo proizvod pomoću kojeg će  korisnik biti u mogućnosti obaviti veliki broj različitih poslova. Prvenstveno se to odnosi na  funkciju blagajne i praćenje kompletnog poslovanja salona, ali isto tako i na poslove koji su popratni, ali bitni i korisni, a često puta i neizbježni.  Iz tog razloga  POS blagajna je hardware-ski i software-ski prilagođena da može poslužiti kao multifunkcionalni uređaj. Zato je već u osnovnoj verziji POS blagajne, osim operativnog sustava,  instaliran i veliki broj različitih programa pomoću kojih možete obaviti veliki broj različitih poslova koji bi vam se u poslovanju mogli pojaviti kao potreba. Pri tom smo vodili računa da svi instalirani aplikativni programi zadovoljavaju dva osnovna uvjeta, da su kvalitetni kako bi zadovoljili vaše potrebe i da su besplatni kako ne bi utjecali na povećanje cijene POS blagajne. Smatramo da smo u tome i uspjeli.

 

Što je sve instalirano u standardnoj verziji kompjuterske POS blagajne:

MS Windows 7 Home - operativni sustav koji upravlja radom cijelog računala i svih perifernih uređaja

MS SQL Server 2005 - baza podataka za KASA aplikaciju

KASA - glavna aplikacija na blagajni, služi  za vođenje blagajničkog poslovanja

Virtual Makeover – čak 2 odlična programa za kompjutersko modeliranje frizura i makeup, sa uputama na hrvatskom jeziku

TimeTo - program za evidenciju naručivanja i praćenje poslovnih obaveza sa uputama na hrvatskom jeziku

OpenOffice - odlična besplatna kolekcija uredskih programa (kompatibilna sa MS Office paketom)

Adobe Acrobat Reader - preglednik dokumenata u sve popularnijem PDF formatu

MS Office preglednici (MS Word Viewer, MS Excel Viewer, MS PowerPoint Viewer)- preglednici dokumenata kreiranih u MS Office paketu

AVG - odličan antivirusni program

Burning Studio – odličan i jednostavan program za snimanje CD-ova i DVD-ova

WinAmp - najpopularniji program za reprodukciju glazbe

WinRar - najpopularniji program za kompresiju i dekompresiju velikih datoteka

Picasa - odličan program za pregledavanje i uređivanje fotografija

TeamViewer - program za daljinski pristup kompletnoj POS blagajni (koristi se za održavanje i servisiranje software-a)

 

 

Što sve možete raditi sa standardnom verzijom kompjuterske POS blagajne:

- blagajničko poslovanje

- modeliranje frizura i makeup na fotografijama modela ili svojih klijenata

- evidencija naručivanja klijenata i praćenje poslovnih obaveza

- korištenje interneta – surfanje i email (ukoliko posjedujete telefonsku, mobilnu ili ADSL vezu u salonu)

- primanje i slanje faksova

- rad sa uredskim paketom alata OpenOffice

- pregledavati dokumente u PDF formatu

- pregledavati dokumente napravljene u komercijalnom MS Office uredskom paketu (Word, Excel, PowerPoint)

- gledati DVD sadržaje

- puštati glazbu u salonu (mp3 ili CD format)

- gledati, uređivati i katalogizirati svoje fotografije

- omogućen pristup POS blagajni putem interneta, sa bilo koje lokacije na svijetu, u koliko u salonu imate ADSL

 

Koje su dodatne opcije:

- instalacija modula ROBNO u koliko želite voditi robno-materijalno poslovanje salona tj. pratiti zalihu

  repromaterijala  i/ili imate maloprodaju

- mogućnost centraliziranja podataka u koliko posjedujete više salona i želite objediniti podatke na jednom mjestu.

  U tom slučaju potrebna je instalacija dodatnog modula PRIJENOS u centrali i na svakoj POS blagajni sa koje

  želite uzimati podatke o poslovanju

- instalacija modula KASA i/ili ROBNO na Vaše prijenosno računalo ili neku dislociranu radnu stanicu, kako bi

  ste mogli pristupiti podacima na POS blagajni putem interneta

- video nadzor - POS blagajnu moguće je nadograditi sa  komponentama za daljinski video nadzor što je danas

  vrlo aktualno

- radio i televizija - moguća nadogradnja POS blagajne sa uređajem za primanje i reprodukciju TV i radio signala

- direktno povezivanje sa knjigovodstvom - razmjena podataka i dokumenata

 

Ako se odlučite za kupovinu naše POS blagajne možete biti sigurni da ste izabrali vrhunski proizvod koji će upotpunosti zadovoljiti sve potrebe poslovanja Vašeg salona, a omogućiti će Vam i puno više od toga. Kao dodatni motiv za nabavku ovog proizvoda nudimo i obvezujemo se na sljedeće:

- 2 godine jamstva kompletnog proizvoda

- servis i održavanje kompletnog software-a i hardware-a u jamstvenom i van jamstvenom roku

- praćenje svih zakonskih propisa i prilagođavanje KASA programa nastalim promjenama

- upute za montiranje i održavanje kase, te korištenje KASA programa

- upute za korištenje programa za evidenciju naručivanja

- upute za korištenje VirtualMakeover programa za kompjutersko modeliranje frizura i makeup

- ˝Help-desk˝ za podršku prilikom uhodavanja u rad, konzultacije i rješavanje eventualnih problema putem telefona

   i interneta

- organizaciju besplatnih tjednih dvosatnih tečaja o korištenju POS blagajne

- uslugu dostave, montaže i početne edukacije u Vašem salonu po povoljnoj cijeni

- mogućnost uključivanja u knjigovodstveni servis posebno organiziranog za potrebe frizera i kozmetičara, uz

  vrlo povoljnu cijenu vođenja knjiga

- izradu vrlo atraktivnih i funkcionalnih WEB stranica po povoljnim cijenama

- uključivanje u internetsku prezentaciju Vašeg salona putem WEB stranica ceha frizera i kozmetičara

  (u fazi pripreme)

- nabavku računalne i audio-video opreme po povoljnijim cijenama

 
Cjenik (bez PDV-a)
 

Standardna verzija POS blagajne:

PC računalo :
   - CPU  Intel  Celeron Dual Core ili AMD Sempron 2,4 - 2,7 Ghz
   - MB sAM2, VGA int
   - RAM 4GB DDR3
   - HDD 500 GB
   - DVD RW
   - Kučište midi tower, PS 400W
   - HR tipkovnica
   - Miš optički
 
POS printer  matrični  STAR SP 512
LCD monitor 16", 17" ili 19”
MS Windows 7 Home (licenca+instalacija)
Programski modul KASA (licenca+instalacija)
 
UKUPNO POS blagajna:
2.340,00
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1.090,00
780,00
890,00
3.500,00
 
8.600,00
 
NAPOMENA:
U nemogućnosti nabavke specificirane konfiguracije, isporučuje se druga (jača) konfiguracija,uz nadoplatu od cca 300 Kn + PDV.
 
NAPOMENA:
Za program nudimo probni rok od tjedan dana. U koliko iz bilo kojeg razloga ne budete zadovoljni programom, moguća je njegova deinstalacija i povrat novca u 100% - tnom iznosu cijene licence programa.  Povrat novca ne uključuje cijenu instalacije od 500 Kn
 

 
Dodatne opcije:
Software
Fisklizacija (aktiviranje fiskalnog načina rada)
Modul Robno - 1 lager robe
Modul Robno - 1 lager repromaterijala
Modul Robno - 1 lager robe + repromaterijal
Internet pristup POS blagajni  (za jedan PC)
Modul Prijenos  (za jedan PC)
Licenca za MS Windows 7 Pro
 
Hardware
POS printer termalni sa rezačem papira STAR TSP143U
Ladica za novac
Bar-code čitač
All in one - inkjet printer
USB stick 4 GB
UPS - neprekidno napajanje (800VA/480W)
Modem
TV/FM kartica
Monitor sa zvučnicima
Zvučnici
 
Usluge
Izrada šifrarnika i cjenika za POS blagajnu
Dostava POS kase
Dostava i montaža POS kase
Dostava i montaža POS kase + i sat edukacije u salonu
 
 
1.350,00
1.300.00
1.300,00
2.000,00
1,000,00
800,00
1.190,00
 
 
1.340,00
380,00
465,00
580,00
80,00
890,00
260,00
480,00
900,00
90,00
 
 
700,00
200.00
300.00
600.00
 

 
Zbog povećanog interesa, a vezano uz zakon o fiskalizaciji, pripremili smo niz pogodnosti koje se odnose na nabavku fiskalne kompjuterske blagajne. Za detalje kliknite ovdje !
 
 

U cijenu standardne verzije POS blagajne uključeno je:

-     instalacija i podešavanje svih uređaja i sveg potrebnog software-a (operativni sustav,  SQL baza podataka, KASA program, aplikativni software) koje ste kupili uz POS blagajnu

-     spajanje i testiranje svih komponenti POS blagajne prije isporuke, uz mogućnost montaže u Vašem salonu, što uključuje i spajanje na internet i aktiviranje email adrese (u koliko ju posjedujete). Preduvjet za to je postojanje mobilne ili ADLS veze u salonu.

-     mogućnost pohađanja besplatnog tečaja o korištenju POS blagajne, kojeg organiziramo u našim prostorijama jednom tjedno (u trajanju od 2 sata).

 

Za kupce van područja grada Zagreba i zagrebačke županije, kasu šaljemo nekom od dostavnih službi, na trošak kupca. Iznimno, po želji kupca, moguć je i naš dolazak. Cijena takve usluge veća je od one iz cjenika za naknadu putnih troškova i dogovara se pojedinačno sa svakim kupcem.

 

 

Pojašnjenja dodatnih opcija za kompjutersku POS blagajnu:

 

Fiskalizacija

Ova vrsta usluge uključuje cijenu potpisnog modula XmlSigner od 350 Kn i cijenu usluge za sve     

radnje i postupke koje je potrebno napraviti da bi se mogao aktivirati fiskalni način rada na kasi.To se prvenstveno odnosi na:

- instaliranje i registraciju FINA digitalnog certifikata (FISKAL) za ovjeru i identifikaciju u fiskalnom procesu

- licenca za potpisni modul XmlSigner

instaliranje potpisnog modula XmlSigner za digitalno potpisivanje

- generiranje i instalaciju zaštitnog koda izdavatelja računa (ZKI)

- uspostavu veze sa poreznom upravom

- testiranje komunikacije sa PU (identifikacija poslovnog prostora kod PU, slanje računa na verifikaciju, primanje

  i ispis JIR-a)

Preduvjet za pružanje ovakve vrste usluge je da u salonu postoji brza internet veza (ADSL), te da ste nabavili digitalni certifikat.

Detaljnije o fiskalizaciji možete pročitati ovdje:

 

 

Modul Robno - 1 lager robe

Radi se o dodatnom modulu koji Vam nudimo kao nadogradnju na modul KASA, u koliko osim prodaje, želite pratiti i stanja svojih zaliha, knjižiti ulaze robe i imati pod kontrolom kompletan tok robe. Ovaj programski modul sadrži u sebi sva robna knjiženja koja Vam se mogu pojaviti u poslovanju, kao i veliki broj različitih izvještaja o toku robe (ulaz-kalkulacija primka, zalihe, knjiga popisa, inventura, kartice artikala, itd.). Za modul  ROBNO postoje vrlo kvalitetne upute, pomoću kojih će Vam na jednostavan način biti objašnjeno njegovo korištenje i primjena u Vašem poslu.

 

Modul Robno - 1 lager repromaterijala

Ako nemate maloprodaju u salonu, a želite pratiti razduživanje repromaterijala preko normativa, također će Vam biti potreban modul ROBNO. U njemu ćete moći raditi ulaz robe u skladište repromaterijala, te pratiti njegovu zalihu. Isto tako biti će Vam na raspolaganju i sve ostale funkcije koje robno-materijalno poslovanje zahtijeva.

 

 

Modul Robno - 1 lager robe + repromaterijal

Potrebno ga je instalirati ako želite pratiti stanje zaliha robe i repromaterijala. U tom slučaju modul ROBNO nudimo Vam po povoljnijoj cijeni.

 

 

Internet pristup POS blagajni

Kompjuterska blagajna omogućuje Vam pristup programu i podacima sa nekog udaljenog računala, putem internet veze. Pristup se može obaviti na dva načina; da u potpunosti preuzmete kontrolu nad kasom (imate ekran kase na svom ekranu), ili pristup samo bazi podataka na način da djelatnici u salonu ne znaju da radite na programu. Ovaj drugi način vrlo je prihvatljiv i često se koristi iz više razloga. U salonu se mogu neometano izdavati računi dok vi radite na programu (npr. knjižite ulaz robe, radite analize poslovanja ili provjeravate stanje blagajne). Vaši djelatnici ni na koji način ne mogu znati da radite na programu, a administrativne poslove ili kontrolu možete obaviti od kuće, bez potrebe za dolazak u salon. Da bi ste bili u mogućnosti raditi na takav način, potrebno je na neko drugo, dislocirano računalo, instalirati software koji to podržava. Pojavom brzog mobilnog interneta postala je interesantna instalacija takvog sustava na prijenosna računala (notebook). Na taj način omogućen je pristup kasi bilo kada i sa bilo kog mjesta, čime postižete punu kontrolu nad poslovanjem, pogotovo ako imate ugrađen i sustav za video nadzor, pa onda na taj način imate i pristup kamerama, tj. možete vidjeti trenutnu situaciju u svom salonu.

 

 

Prijenos podataka

Ovaj programski modul koristi se u sustavima sa više salona, koji imaju potrebu za objedinjavanjem podataka na jednom mjestu. U tom slučaju potrebno je na svakoj kasi, kao i na serveru u centrali, instalirati modul PRIJENOS, koji služi za pripremu, slanje i učitavanje podataka. Prijenos podataka radi se putem emaila ili FTP protokolom preko WEB servera.

 

 

Licenca za MS Windows 7

Ovisno o Vašim potrebama i mogućnostima, na raspolaganju su Vam dvije verzije MS Windows 7 operativnog sustava. Radi se o verziji  HOME i verziji PRO (Professional). Verzija HOME uključena je u cijenu i u potpunosti zadovoljava potrebe rada standardne konfiguracije POS blagajne, dok je verziju PRO potrebno nabaviti ako POS blagajnu želite nadograditi dodatnim opcijama kao što je video nadzor. U koliko se odlučite za nabavku operativnog sustava u sklopu ovog projekta, u cijenu operativnog sustava uključena je njegova instalacija i konfiguriranje.

 

Termalni printer sa rezačem papira

Umjesto matričnog printera možete naručiti POS blagajnu sa termalnim printerom. Nabavka te vrste printera u startu je nešto skuplja jer se radi o modernijoj tehnologiji, koja Vam omogućuje vrlo brz i tih ispis uz automatsko rezanje računa, kao i mogućnost ispisa grafike (npr. loga Vašeg salona na računu). Još jedna prednost ove vrste printera je u tome što im ne treba izmjena ribona ili tonera, pa nemate dodatnih troškova u njegovom korištenju (osim papirnate trake), te je u konačnici njegova kupovina i exploatacija jeftinija.Također, ovi printeri su jednostavne konstrukcije i nemaju mehaničkih dijelova, pa im je samim tim i znatno duži vijek trajanja.

 

Bar-code čitač

Služi za izdavanje računa za uslugu ili robu putem linijskog koda. Njegovo korištenje preporučujemo salonima koji osim pružanja usluga imaju i maloprodaju. Korištenje bar-code čitača u maloprodaji apsolutno isključuje mogućnost greške i znatno ubrzava rad.

 

All in one - inkjet printer

Radi se o uređaju koji ima višestruku ulogu. To je printer za A4 format papira, skener i kopirka. U kombinaciji sa POS blagajnom pruža Vam sasvim dovoljan skup mogućnosti za normalno obavljanje uredskih poslova. Idealan je za razmjenu dokumenata i podataka sa knjigovodstvom koje je organizirano u sklopu projekta. Ukoliko iskažete želju za nabavkom ovog uređaja, ponuditi ćemo Vam onaj model koji je u tom trenutku najbolja opcija za kupnju, ovisno o njegovim karakteristikama. U koliko iz priloženih uputa nećete uspjeti osposobiti uređaj za rad ili ćete imati problema sa korištenjem njegovih funkcija, omogućujemo montažu, instalaciju i edukaciju za korištenje, u Vašem salonu po povoljnoj cijeni.

 

USB stick

Vanjska memorija koja služi za izradu  backup-a (zaštitnih kopija) Vaših podataka. Omogućuje Vam da onda kada Vi to želite, presnimite kopije podataka sa POS blagajne, i da se na taj način preventivno osigurate od posljedica njihovog eventualnog gubitka. Imajte na umu da su Vaši podaci najvrednija "stvar", iz jednostavnog razloga jer su u slučaju njihovog gubitka oni nenadoknadivi. Iz tog razloga preporučujemo nabavku USB sticka za pohranu kopija podataka, a u uputama za kasu moći ćete pročitati kako ćete ga koristiti.

 

UPS - neprekidno napajanje

Uređaj koji štiti Vašu  IT (informatičku) opremu i produljuje joj vijek trajanja. UPS djeluje dvojako:

-     kao akumulator - preuzima napajanje POS blagajne i ostale IT opreme u slučaju nestanka struje i omogućuje Vam da regularno ugasite svu opremu. Model koji nudimo u mogućnosti je podržati napajanje POS blagajne još oko 5 minuta od nestanka struje, što je dovoljno da ugasite sve uređaje na propisani način.

-     kao stabilizator - ispravlja sve nepravilnosti u naponskoj mreži koje mogu nastati kao posljedica nekvalitetnog napajanja ili oscilacija u napajanju. Naročito je koristan u prostorima gdje postoje uređaji koji su veliki potrošači struje (klima uređaji, grijalice i sl.). Prilikom njihovog uključivanja dolazi do naglog pada napona, što može vrlo negativno utjecati na ispravno funkcioniranje ili kvar Vaše IT opreme. Morate imati na umu da eventualni kvarovi nastali kao posljedica nekvalitetnog napajanja ne podliježu jamstvu. U koliko sumnjate u mogućnost takve vrste problema, preporučujemo nabavku UPS uređaja kako bi ste zaštitili svoju opremu.

U našoj ponudi nalazi se model od 800VA, koji podržava trošila ukupne snage do 480W, što je dovoljno da osigura siguran rad PC računala, POS printera i monitora, te eventualno i nekih dodatnih uređaja (telefon, fax, POS uređaj za kartice, glazbena linija i sl.)

 

Modem

To je uređaj koji se do prije par godina koristio za pristup internetu i upotrebu email-a putem telefonske linije. Pojavom ADSL-a i mobilnog interneta on se više u tu svrhu ne koristi. Međutim, modem je i dalje neophodan  ako želite primiti ili poslati fax sa POS blagajne.

 

TV/FM kartica

Svoju POS blagajnu možete nadograditi sa uredajem koji služi za prijem i reprodukciju TV i radio signala, i na taj način “napraviti“ od POS blagajne uređaj koji zamjenjuje televizor i radio.

 

Monitor sa zvučnicima

U koliko želite reproducirati zvuk sa POS blagajne (CD, MP3, TV, radio) preporučujemo nabavku monitora sa već ugrađenim zvučnicima. Ako niste ograničeni sa prostorom na pultu gdje je POS blagajna montirana, u obzir dolazi i nabavka posebnih zvučnika.

 

Izrada šifrarnika i cjenika  za POS blagajnu

Da bi POS blagajna mogla raditi i da bi ste mogli izdavati račune, potrebno je program KASA "napuniti" sa podacima. To se prvenstveno odnosi na izradu šifrarnika artikala (usluge i roba) i izradu cjenika, što morate obaviti sami. Kako se to radi, moći ćete naučiti iz uputa koje su priložene uz kasu. Ako smatrate da niste tome vični, da ćete pogriješiti ili za to jednostavno nemate vremena,  nudimo Vam uslugu izrade šifrarnika i cjenika po vrlo povoljnoj cijeni. Na taj način, nakon montaže blagajna je odmah spremna za rad, a vrijeme potrebno za izradu šifrarnika i cjenika možete iskoristiti za nešto drugo.

 

Dostava i montaža POS kase + edukacija u salonu

U koliko niste u mogućnosti sami doći po POS kasu, omogućujemo uslugu dostave u Vaš salon. Dostavu radimo na području grada Zagreba i zagrebačke županije. Za ostale dijelove Hrvatske, POS kasu šaljemo nekom od dostavnih službi  na račun kupca. Uz kasu dobijate detaljne upute o montaži i korištenju opreme i programa (upute možete prije nabavke kase  “skinuti” sa naših web stranica). Ako smatrate da niste u mogućnosti sami montirati kasu ili imate problema sa korištenjem programa, omogućujemo uslugu montaže i edukacije u Vašem salonu. U tom slučaju spojiti ćemo svu opremu, te instalirati internet i email u koliko imate preduvjete za to. Također ćemo obaviti i početnu edukaciju za korištenje programa. Podsjećamo da besplatnu dodatnu edukaciju možete dobiti u našim prostorijama. U tu svrhu organiziramo svaki tjedan besplatne večernje tečajeve.

 

U cijenu standardne verzije POS blagajne uključeno je:
     -    instalacija i podešavanje svih uređaja i sveg potrebnog software-a (operativni sustav, SQL baza 

          podataka, KASA program, aplikativni software) koje ste kupili uz POS blagajnu
     -    spajanje i testiranje svih komponenti POS blagajne prije isporuke, uz mogućnost montaže u Vašem 

          salonu, što uključuje i spajanje na internet i aktiviranje email adrese (u koliko ju posjedujete). 

          Preduvjet za to je postojanje telefonske, mobilne ili ADLS veze u salonu.
     -    mogućnost pohađanja besplatnog tečaja o korištenju POS blagajne, kojeg organiziramo u našim  

          prostorijama jednom tjedno (u trajanju od 2 sata).

 

Za kupce van područja grada Zagreba i zagrebačke županije, kasu šaljemo nekom od dostavnih službi, na trošak kupca. Iznimno, po želji kupca, moguć je i naš dolazak. Cijena takve usluge veća je od one iz cjenika za naknadu putnih troškova i dogovara se pojedinačno sa svakim kupcem.

 

 
Kratki opis mogućnosti KASA programa
 

Program KASA instaliran je na POS blagajnu kao glavna aplikacija koja služi za blagajničko poslovanje. Program u sebi sadrži sve potrebne funkcije za zadovoljavanje potreba praćenja poslovanja, kao i zadovoljavanja svih važećih zakonskih propisa RH, te propisa koji će stupiti na snagu ulaskom Hrvatske u EU, prvenstveno se to odnosi na promjene vezane uz zakon o fiskalizaciji. Da bi smo ispunili taj uvjet, pomno smo pratili što se na tom polju događa u susjednoj Sloveniji, te koje su sve uvjete frizerski i kozmetički saloni morali ispuniti kako bi svoje poslovanje prilagodili zakonskim propisima EU.

 

Navesti ćemo neke od bitnih značajki programa:
-  u potpunosti će zadovoljiti potrebe Vašeg poslovanja, neovisno o tome da li ste obrt ili poduzeće, te da
   li ste u sustavu PDV-a ili ne
-  rad sa programom je krajnje jednostavan, kako za blagajnike, tako i za voditelje salona, odnosno vlasnike
      -  ulaskom u program definira se i njegov korisnik (npr., Blagajnik, Voditelj, Vlasnik),  te se ovisno o tome
         mogu definirati i ovlasti, odnosno ograničenja  za korištenje pojedinih funkcija programa. Ovlasti svakog
         od korisnika mogu se dodatno osigurati sa lozinkom, i na taj način onemogućiti bilo kakav pokušaj manipulacije.
      -  nakon prijave korisnika, imate mogućnost i prijave blagajnika prije izdavanja svakog pojedinog računa.
         Ova opcija  se može i isključiti ako za njom nema potrebe (npr. ako samo jedna osoba radi na izdavanju računa)
 
 
-          izrada računa omogućena je na način da se za svaku stavku može definirati koji zaposlenik je napravio uslugu koja se naplaćuje. Na osnovu toga se na kraju mjeseca može dobiti izvještaj o tome tko je što radio i koliko prometa je pojedini zaposlenik ostvario. U samom programu to se zove «Oznaka» stavke.

-          postoje dvije razine zaključenja podataka

                  - privremeno zaključenje koje služi bi ste mogli napraviti obračun na kraju dana. To  

                    zaključenje blagajnu svodi na početno stanje kako bi ste drugi dan krenuli opet od nule.

                  - trajno zaključenje - radi se kada ste sigurni da je sve sa obračunom u redu. Nakon tog

                    zaključenja više nije moguća nikakva intervencija na podacima i oni ulaze u trajnu evidenciju

                    poslovanja.

-          praćenje evidencije klijenata. Dobijanje izvještaja o tome koji zaposlenik, kada i što je kojem klijentu radio.

-          program posjeduje zakonski propisane izvještaje kao što su knjiga prometa i kontrolna traka, a uz proširenje sa modulom za robno-materijalno poslovanje imate i knjigu popisa, evidenciju o nabavi i utrošku repromaterijala, te pregled stanja zaliha repromaterijala i robe. Pored ovih zakonski propisanih, program obiluje i velikim brojem drugih izvještaja koji će Vam pomoći u praćenju poslovanja salona. Na sljedećoj stranici možete vidjeti neke od onih izvještaja koji Vam mogu najčešće zatrebati.

 
Primjer izgleda računa. U koliko posjedujete svoj logo, možemo ga staviti da se ispisuje na računu.
Isto tako, ako nemate logo, a htjeli bi ste ga imati, pružamo uslugu osmišljavanja i izradu loga po
vrlo povoljnoj cijeni.
 
Primjer dnevne rekapitulacije prometa po blagajniku i načinima plaćanja
Primjer dnevne rekapitulacije prometa po obavljenim uslugama i prodanoj robi
Primjer dnevne rekapitulacije prometa po grupama artikala
 
 

Rekapitulacija prodaje po artiklima, grupirana po oznakama stavaka. Bez oznake su stavke koje je odradio vlasnik salona, a ostalo njegovi zaposlenici:

 
Knjiga prometa
 
Rekapitulacija poslovanja po vrstama kupaca. Svi klijenti kojima ste pružili uslugu, a nisu posebno evidentirani, grupirani su u jednu kategoriju (Maloprodajni kupci - Razni klijenti). Klijenti koji su evidentirani u Vašoj bazi podataka posebno su naznačeni, kao i oni koji su tražili R-1 odnosno R-2 račun:
 
NA VRH STRANICE